Nejlepší knihy olomouckých akademiků podle rektora Univerzity Palackého

Profesor Vít Voženílek z Katedry geoinformatiky PřF obdržel hned dvě ceny za série atlasů, na kterých se podílel. (foto: Vojtěch Duda)
Čtvrtek 22. únor 2024, 19:49

Univerzita Palackého je uprostřed svého tradičního Akademického týdne, kterým si pravidelně připomíná své poválečné znovuobnovení dne 21. února 1946. Nedílnou součástí kulturního programu je rovněž udílení Cen rektora akademikům za nejlepší odborné publikace. Letos se rektor Martin Procházka rozhodl ocenit autory 15 publikačních počinů a my máme radost, že hned na osmi z nich se podílelo Vydavatelství UP. Seznamte se s nimi.

Mezi oceněnými tituly najdeme monografii o výrazné postavě české výtvarné avantgardy Františku Viktoru Mokrém, výpravnou publikaci Dějiny Šternberka, kterou Vydavatelství UP připravilo po grafické a technické stránce, unikátní sadu nárečních atlasů a atlasů vzdělávání či další z řady knih mapujícících a edičně zpracovávajících korespondenci Bohuslava Martinů. Tradičně jsou v oceněných publikacích zastoupeny i knihy z oblasti speciální pedagogiky a v neposlední řadě také sociologicko-žurnalistická publikace mapující zobrazování Romů ve zpravodajství České televize.

 

Přehled oceněných knih, na nichž se podílelo Vydavatelství UP

Kompletní seznam oceněných odborných monografií naleznete zde

Gratulujeme oceněným autorům a ať je chuť psát odborné texty a popularizovat vědu neopouští!

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)